Welkom biervrienden!
Drie vrienden begonnen een dapper avontuur door alle beperkingen ivm Corona. Allemaal dezelfde bierbox en dan samen, ONLINE, bierproeven. Dat klinkt natuurlijk geweldig.
Alle drie het abonnement bij Beernami afgesloten. Na de ervaring met deze bierbox, besloten om zelf een bierbox samen te stellen met als insteek kwaliteit boven kwantiteit.
Drie gasten met een overlappende biersmaak die voor elkaar een box gaan regelen. Iedere maand verzorgt iemand anders de box. Een verrassing, maar toch beter passend bij onze "gezamenlijke" smaak.
De Beernami box is er als aanvulling op de altijd aanwezig bierbehoefte, voor de variatie en omdat het gewoon leuk is. #Wave15 was trouwens erg goed!
Hier vind je de huidige box!
Arnyx 09-01-2023 20:26
Achterstanden wegwerken. Raar fruitige tripel. Drinkt lekker weg. Beetje moutig, muffig Gist, leuk kruidig hoppig.
3,75
Bekijk deze box >>
Arnyx 29-01-2022 21:02
Fruit.... Wat... En jaap, je bent een eikel ?? mishandeling van mooi bier, want zonder fruit was het vast mooi.
2,00
Bekijk deze box >>
Arnyx 29-05-2023 19:58
Asbak met zoete alcohol in de verte. Roasty, koffie choco. Asbak is te doen, maar er is een goede reden dat ik deze tot het einde heb bewaard. Jammer deze.
3,00
Bekijk deze box >>
Arnyx 03-08-2022 18:27
Jawel, lekker fruitig en dik. Prima. Vorige was net wat soepeler, minder bitter, romiger. Deze is nog steeds dikke prima.
4,00
Bekijk deze box >>
Doomhammer 08-03-2024 22:05
Roasty en behoorlijk boozy. Mis de whiskey wat..