Welkom biervrienden!
Drie vrienden begonnen een dapper avontuur door alle beperkingen ivm Corona. Allemaal dezelfde bierbox en dan samen, ONLINE, bierproeven. Dat klinkt natuurlijk geweldig.
Alle drie het abonnement bij Beernami afgesloten. Na de ervaring met deze bierbox, besloten om zelf een bierbox samen te stellen met als insteek kwaliteit boven kwantiteit.
Drie gasten met een overlappende biersmaak die voor elkaar een box gaan regelen. Iedere maand verzorgt iemand anders de box. Een verrassing, maar toch beter passend bij onze "gezamenlijke" smaak.
De Beernami box is er als aanvulling op de altijd aanwezig bierbehoefte, voor de variatie en omdat het gewoon leuk is. #Wave15 was trouwens erg goed!
Hier vind je de huidige box!
Jur 08-03-2026 21:16
Hij is fijn. Was even bang dat ze hun mojo voor mij kwijt waren... maar deze is weer heerlijk. Boozy, bourbon ba.. #yummie #bbb57
4,50
Bekijk deze box >>
Jur 04-04-2023 19:52
Yesss... een quad... yummie heerlijk zacht rond grassig... Mooie start van de #bbb25, 2 jaar bbb
4,25
Bekijk deze box >>
Jur 05-05-2021 19:52
Arno is goed bezig geweest, weer een hele fijne. Fijn bittertje, klein zoetje. Bittertje blijft beetje in je keel hangen. Geen bloemetjes geur en slaat redelijk snel dood. Wel weer een fijne #BBB2
4,00
Bekijk deze box >>
Arnyx 10-07-2023 19:04
Hij ruikt heel bananig. Smaak is niet echt overweldigend. Eerste slok was wat zurig, daarna valt het mee. Maar ik word er niet echt gelukkig van. Sorry Japie. Het is gele dikke blubber.